Od poniedziałku 16 marca 2020 r. do odwołania podejmujemy zdecydowane kroki w związku z pandemią SARS-CoV-2 („koronawirusa”). Zespół Placówek nr 1 będzie nieczynny dla interesantów, ale nie skutkuje to przerwą w pracy placówki.
Zgodnie z art.3 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. 2020 poz.374) pracownicy administracji będą wykonywali swoje obowiązki zdalnie. Możliwość załatwienia spraw w placówce będzie możliwa jedynie za pośrednictwem poczty elektronicznej: bursanr2@poczta.onet.pl
Pracownicy obsługi będą pracowali według ustalonego harmonogramu w godz. 7 00 – 15 00 .
O wszelkich zmianach w funkcjonowaniu Zespołu Placówek nr 1 będziemy niezwłocznie informować.